עיצוב דלתות כניסה מאלומיניום

כאשר בוחרים בדלת כניסה לבית מומלץ לבחור בדלתות כניסה מאלומיניום. בחירת הדלת ועיצובה נעשה באמצעות טכניקה פשוטה המתבססת על חלוקת הדלת לרבדים: גוף הדלת, משקוף, פרזול, צבע וצורה. חמשת הרבדים הללו יסייעו לכם בעיצוב דלת הכניסה המושלמת עבורכם.

גוף הדלת

גוף הדלת הנו החלק העיקרי של הדלת המשפיע הן על המראה הכולל והן על האווירה והתדמית שהדלת יוצרת. כחלק מעיצוב גוף הדלת אנו ממליצים להתקין עליה חור הצצה להשגת בקרת כניסה ויזואלית כלשהי מבעד לפתח דבר המשמש גם לזיהוי פריצות. כשבוחרים את גוף הדלת חשוב מאד לעבוד עם מידות, אך הכי טוב יהיה להזמין את נציג חברת הדלתות לביצוע ההתאמות לפני הקנייה.

1571-NEW

1380-NEW-MISO-RAL-7011

1465-DOUBLE-white-wood


משקוף הדלת

למשקוף הדלת 3 צורות אפשריות: מלבני, מדורג או בצורת קורה עגולה. האחרון מתאים לבית בעיצוב כפרי. כאשר בוחרים משקוף מסוג כזה, גם החלק העליון שלו וגם החלקים של הצדדים עגולים וזה מאפשר חוסר מרחק. במקום זאת מקבלים חמימות ביתית כייאה לבתים בעלי חזות עיצוב כפרית. משקוף מלבני נועד לבית בעיצוב בורגני, ומשקוף מדורג נועד להקצין זאת וליצור תבניתיות מעוצבת וחדה במיוחד.

פרזול הדלת

לפרזול הדלת 2 רכיבים עיקריים: הידית, כחלק ממכלול הצילינדר ומערכת הצירים של פתיחת הדלת. בחירת פרזול בדרך כלל מתאפשרת בצבעי עץ, לבן, כסוף או מוזהב. ייתכנו חלקי פרזול שחורים. מה שמעניין בעיקר הוא צורת הפרזול וגודלו. בחדרים קטנים מוטב להתמיד בידית דלת קטנה ובחדרים גדולים – ידית גדולה ביחס ישר. כמו כן, מומלץ שהידית תיראה עגולה אם מדובר בעיצוב כפרי ולמבנית אם מדובר על עיצוב בורגני.

צבע הדלת הכולל

בעוד צורת הדלת מתייחסת לסגנון העיצוב, הצבע מתייחס לציר הזמן שלו. עיצוב באמצעות צבעים חומים מעיד על עיצוב בסגנון עתיק או וינטייג' המבוסס על הפיגמנט הכהה. אם העיצוב שנבחר הוא בצבע לבן, מדובר על עיצוב מודרני עכשווי, שאמור לבטא את ההיפך הגמור. הדבר נכון לגבי הדלת והמשקוף, אך לא בהכרח לגבי הפרזול, שמהווה פריט משלים לצבע הדלת.

צורת הדלת

כפי שנלמד ברמיזה מהפסקאות הקודמות, עיצוב עם כמה שיותר רכיבי דלת עגולים מעיד על כך שהבית כפרי. עיצוב עם כמה שיותר רכיבי דלת מלבניים מעיד על כך שהבית מעוצב בנוסח בורגני. חשוב להתמיד בבחירת הצורות הללו בכל מקום בדלת בו הן ניתנות לשינוי.

אלומגייט – דלתות כניסה מאלומיניום

אלומגייט הנה חברת בוטיק המתמחה בשיווק והתקנה של דלתות כניסה מאלומיניום. החברה מעמידה לרשותכם אנשי מקצוע שישמחו לייעץ ולתת לכם את מלוא השירות ותשומת הלב לאורך כל הדרך עד למציאת הדלת המושלמת עבורכם.