דלתות כניסה משקוף אפס – יתרונות

דלתות כניסה עם משקוף אפס הנן דלתות אשר לא רואים את המסגרת שלהן, על אף שהיא קיימת. המשמעות היא כי משקוף הדלת חצוב בדפנות הקיר, ומרגע התקנת הדלת וקיבועה למקומה לא ניתן לראות אותו, אלא אם היא פתוחה, ואז הוא נראה בצורת פס שקוע מול דופן המִפְתָח.

דלת אפס לא משתלבת בקיר: היא חלק ממנו

יתרון זה מקנה לכם פטור מהצורך לחשוב על עיצוב הדלת. עיצבתם קיר עם מיטב החיפויים? ניתן לארגן דלת מאותם חומרים בדיוק, עם משקוף אפס. התקנתה תגרום לה להיראות חלק אינטגרלי מהקיר שלכם, ומרחוק כלל לא יבחינו כי מדובר בדלת. מומלץ להתקין ידית בולטת על מנת לאפשר לעוברים ושבים למצוא את המפתח ולצאת מהבית.

דלתות PIVOT מעוצבותדלתות PIVOT מעץ דגמים מעוצבים 2018

דלת כניסה פונקציונלית ונוחה מאד לשימוש

עם טריקה שקטה וגרירה קלה ניתן לומר שזו דלת הכניסה הנוחה ביותר בשוק. בנוסף, שום דבר לא בא על חשבון אבטחה. מדובר בדלת אשר המנעול שלה מתוחכם מאד, ומבוסס על מנגנונים נגד שכפול כמו פינים צפים. שכפול חוקי יכול להיעשות רק עם כרטיס שכפול.

ללא התפשרות: ניתן לעצב את הדלת בצורה ובצבע המדויקים הנבחרים על ידי הלקוח

אל תנסו להתפשר על מה שאינכם יכולים. תמונות ותצוגות של קירות הבית הפנימיים יאפשרו לספקית דלתות כניסה משקוף אפס להכין עבורכם את הדגם המתאים ביותר לביתכם הן מבחינת גוון והן מבחינת צורת גוף הדלת. באמצעות החיפויים שאנו מספקים לדלת ניתן להגשים בקלות כל עיצוב אשר שאפתם אליו במעמד תכנון הבית.

התקנה מהירה ויעילה, ותעודת אחריות הן למוצר והן לעבודה

צוות מתקינים מיומן ירכי במהרה את התשתית להתקנת הדלת.בתחילה הדבר ייעשה על ידי חציבת המשקופים הנסתרים לגובה אפס, ולאחר מכן יותקן פרזול הדלתות, ובראשו מערכת הצירים. הדלת תחובר ותכוון כך שתתאים באופן האופטימלי ביותר לבית הלקוח. האחרון ייהנה מדלת פונקציונלית וקלה לשימוש, מעוצבת ומאורגנת במיוחד עבור הבית. תפעולהּ הקל של הדלת והאתגר הקל שבתחזוקתה מאפשרים גם לכם ליהנות מדלת חדשה בסטנדרטים שלא הכרתם בעבר. הדופן הדקה של הדלת אינה באה על חשבון איכות, ומשקלה הקל לא בא על חשבו בטיחות.