דלתות אלומיניום לבית

אם אתם מחפשים דלתות חדשות, מוטב לעבור לדלתות אלומיניום. דלתות אלומיניום מאובזרות בשלל טכניקות עיצוב, ומנגנוני בטיחות. השילוב בין עיצוב ובטיחות ברמה האופטימלית מאפשר לכם ליהנות מדלת מוגנת, יפה, חסינה, חזקה ובטוחה. כמו כן הדלת מצוידת בצילינדר מוגן עם פינים צפים למניעת שכפול שקט של המפתחות שלכם ושימוש בו בכדי לפרוץ. שכפול מפתח הצילינדר יכול להיעשות רק באמצעות כרטיס השכפול אשר לרשות הבעלים שקנו דלת זו.

בחירת צבע של דלת האלומיניום

האלמנטים הראשונים שיש לתת להם דגש כאשר בוחרים דלת אלומיניום הם הצורה והצבע. אלמנטים אלו משפיעים על התדמית והאווירה שדלת האלומיניום יוצרת. צבע הדלת משפיע גם על הרעיון העיצובי הכולל של הבית בין אם נבחר בעיצוב הכפרי או שמה בעיצוב ההייטק המודרני סגנון הדלת ישפיע על אלמנטים נוספים כגון: צבע הקירות , הריהוט ועוד.

1185-RAL-3304

1455-White-wood

1521-RAL-7030


בחירת אורנמנטים לדלת

כאשר אתם מעוניינים לבחור אורנמנטים לדלת, בדרך כלל מדובר על פלטת הזכוכית המפוצלת אשר יוצרת לכם חלונות בדלת. יחד עם זאת, ייתכן והכוונה תהיה לחור הצצה מעוצב הנמצא במרומי הדלת, בסמוך לקצה העליון שלה. ניתן לעטר גם את משקוף הדלת והמסגרת באמצעות אורנמנטים קבועים.

ביצוע התאמת דגם הדלת על ידי נציגי חברת מומחים

הנציגים יגיעו לדירה שלך, יקחו את המידות הנכונות עבור הדלת וימליצו לך על מספר דגמים של דלתות. בהתאם לכך, כל דגם בו תבחר יהיה נתון לשינוי הצבע והצורה של חלק מחלקיו על ידייך אם זהו רצונך.

אלומגייט – דלתות כניסה מאלומיניום לבית

אם אתם מעוניינים להתחדש בדלת אלומיניום בוטיק לבית, באלום גייט מספקים לך את כל מה שתצטרך לדעת. אנו נספק לך את ההדמיה הממוחשבת או הקטלוג מהם תוכלו לבחור דלת בקלות. בחירת הדלת מקטלוג מאפשרת לכם לשנות צבע, צורה וכל פרמטר אחר שראיתם בה ככזה שמופיע בקטלוג. לעתים השינוי כרוך בתשלום נוסף ולעתים הוא חלק ממסלול חינמי לבחירת הדלת.