דלתות כניסה יוקרתיות בשנת 2018

במאמר זה נעדכן אתכם אודות דלתות יוקרה חדישות לשנת 2018. דלתות כניסה אלה מכילות את כל מה שאתם צריכים בשביל לייצר בביתכם עיצוב חסר תקדים אשר יקדם וייצג אותו כנדרש בעיניכם ובעיני האורחים. באמצעות סדרת הדלתות שלפניכם תוכלו להבטיח גיבוש דלתות כניסה ייחודיות בעלות מראה מרענן.

דלתות "סילבר"

דלתות כניסה בעלות עיצוב מודרני. מתאימות בעיקר לשילוב בקירות לבנים ואפורים. ניתן לבחור צבע שחור, כחול, אדום, לבן או אפור. ניתן לעצב באמצעות חופש בחירה רחב את חלונות הדלת, ולתכנן את האופטיקה שלהם בהתאם לצרכים: עם השתקפות פנימית, רק עם השתקפות חיצונית, גם וגם או ללא השתקפות כלל. צורה: חד כנפית. המשקוף אינו יחידה גדולה אלא משמש כמסגרת בלבד.

דלתות "גולד"

דלתות כניסה בעלות עיצוב מודרני, אך יכולות להשתלב גם בבתים עם עיצוב עתיק. על כן, הן מתאימות לשילוב בקירות לבנים או קירות עץ/צבע עץ. ניתן לבחור צבע חום לבן או כחול, לבחור להוסיף חלונות בדלת ואפילו לתכנן את עיצובם. למעט בדלת הלבנה, בשאר דגמי הסדרה צורת הדלתות היא דו כנפית או דלת וחצי. בצורה דו כנפית יש 2 דלתות ו- 2 ידיות. בצורת דלת וחצי יש דלת אחת, אך המשקוף הצדי הוא בגודל רבע עד מחצית הדלת, וממשיך את קו המתאר שלה באופן ישיר.

דלתות PIVOT אפור 2018

דלתות "פלטינום"

דלתות מאלומיניום משולבות חלונות. ניתן להזמין גם ללא חלון. זהות במתכונתן לדלתות סילבר וגולד, ומשדרות עיצוב מבריק. מתאימות להטמעה בקירות לבנים או בעיצוב עץ. הדלתות עמידות, קלות לפתיחה ומשיגות עבור הדייר את כל היתרונות האיכותיים בנושא הגנה על הנכס ושימוש קל ויעיל.

דלתות פיבוט

דלתות כניסה פיבוט עשויות אלומיניום ונראות כמו דלתות עץ בגוון. הדלתות בעובי 12 ס"מ, ואף על פי כן נחשבות לקלות מאד לגרירה. הן בעלות מנגנון נעילה אוטומטי עם הסגירה. ניתן לשלב בהן התקני פתיחה אוטומטיים עם חיישני בלותות' וקודני פתיחה. דלתות אלה מגיעות בעיצוב מבריק או מט לבחירתכם ומתאימות לשילוב בבית בעיצוב כפרי או בורגני, מודרני או עתיק כאחד.

אלומגייט – עיצוב דלתות כניסה בהתאמה אישית

בחברת טקני דלתות תוכלו לגבש עיצוב דלתות כניסה בנקל. באולמות התצוגה של אלום גייט כניסה תוכלו למצוא את כל הדגמים הנחוצים לכם לשילוב בדירה. דלתות מעוצבות מאלומיניום עם מראה עץ או מראה מודרני לבחירתכם, קלות לגרירה, ומגינות פיקס על ביתכם. בואו להתחדש בדלתות יוקרתיות מבית אלומגייט.