מהן דלתות ביטחון

דלת ביטחון היא דלת שמבטיחה גם את שלומכם בבית, גם את שלומו של הבית מפני חדירות ופריצות וגם את עמידותה-היא כמוצר פתיחה ארוך טווח. דלתות ביטחון, אם כן, מצוידות במנגנוני הבטיחות הבאים אשר יאפשרו לכל דייר ליהנות מ- 100% בטיחות בשימוש בדלת ומערובה כמעט מלאה לאי התרחשות פריצות לבית.

דלת קלה לגרירה ועבה בממד

דלת בעלת 12 ס"מ עובי שעשויה מאלומיניום נשמעת, על פניו, כהתקן כבד מאד. מבחינה מעשית, המהנדס תכנן את הדלת כך שלכם, כמי שבאים לגרור אותה, היא תהיה מאד קלה ותרגיש בדיוק כמו דלת פנים מזדמנת מעץ. השילוב הזה מבטיח את את בטיחותכם וקלות השימוש בדלת וגם את ביטחונכם מפני ניסיונות חדירה הביתה.

דלתות פיבוט עץ גווני לבן

דלת עם מערכת צירים בולמת

מערכת צירים נסתרת שבולמת את הטריקה היא מנגנון חשוב מאד בדלתות כבדות שקל לגרור. הגרירה הקלה עלולה להפעיל עומס יתר על צירי הדלת ולהביא לשבירתם כשמדובר בדלתות כבדות מאד. לכן, ישנם צירים בולמים נסתרים אשר בולמים את הדלת ובכך מונעים את שבירת הצירים ומאפשרים לכם ליהנות מטריקה בטוחה. פעולת הבלימה לא מתבצעת באופן פתאומי אלא בהדרגה ובכך אין לכם הפתעות כמשתמשים בדלת. זהו שימוש 100% נוח ו- 100% עמיד.

דלת עם מנגנון נעילה אוטומטי

אל תתאמצו לנעול את הדלת אחרי הסגירה כי אינכם נדרשים לכך כשמדובר על דלתות ננעלות אוטומטית. סגירת הדלת בטריקה פשוטה גורמת למנעול לעבוד באופן אוטומטי ולנעול את הדלת. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם דלת ביטחון פר אקסלנס לא רק במובן הפיזי אלא גם במובן המעשי. אינכם נדרשים לעשות הרב ה פעולות של ראש גדול על מנת שמנגנוני הביטחון יתחילו לעבוד.

דלת ביטחון של אלומגייט – המקום בו עיצוב וביטחון נפגשים

דלת ביטחון של אלומגייט היא דלת בוטיק אשר מבטיחה שימוש פורה וגם ביטחון של 100%. דלתות ביטחון של אלום גייט  הן דלתות אפקטיביות המאפשרות לכם ליהנות מביטחון מלא בתפעול הדלת ובביטחון בסבירות גבוהה במניעת פריצות, למעשה גבוהה מאד. דלת ביטחון של אלומגייט מספקת לכם את כל מה שאני צריכים מבחינה עיצובית. החברה מחזיקה במאגר דלתות ביטחון ענק המאפשר לכם למצוא את העיצוב המדויק שיישרת אתכם בבית.