דלת כניסה מעוצבת והשפעתה על עיצוב הבית

בית יפה הוא החלום של כולנו. התהייה איזה גוון של צבע ושליכט לעשות בקירות הכניסה, וכיצד לעצב את הבית מבחינה פנימית מצריכה סיעור מוחות לא פשוט, אבל הבית שלכם יכול לקבל זהות עיצובית ברורה הרבה לפני שאתם מגיעים לשלב הזה. כשאתם מתחילים לגבש את דלת הכניסה, לאחר התקנתהּ תיווכחו כי הבית שלכם יעשה חיל מבחינה עיצובית ויתחיל להיראות כפי שתכננתם. כיצד גורמים לזה לקרות? לומדים כיצד לתרגם את הרצונות שלכם לבחירת דלת כניסה ראויה.

הכל מתחיל בהשפעת התאורה על מבואת הכניסה

גם בית שלא הותקנה בו מנורה אחת מושפע מתאורה: התאורה הטבעית. ישנם בתים הנמצאים בשדרות מוקפות עצים, אשר נמנע מהם אור טבעי ברמה של הבתים החשופים ישירות לאור השמש. בתים בהם הדלת ממוקמת בקיר המערבי של הבית יתאפיינו אף הם בתאורה טבעית ברמה נמוכה, בשל כיוון הזריחה ההופכי של השמש. במקרים כאלה חשוב לפצות על החוסר בתאורה על ידי בחירת דלת מבריקה, ואפילו דלת עם חלונות שקופים מחזירי אור. לעומת זאת, בבתים בהם השפעת אור השמש מורגשת, מומלץ למתן על ידי בחירת דלת מט ללא אלמנט מבריק כלל.

דלת כניסה מעוצבת

הבית ואתם – להחלטה כיצד לעצב אותו תהיה השפעה על בחירת הדלת

אל תשכחו שעל אף כי קניתם בית, ואתם חשים שאתם עובדים קשה ומחשבים את צעדיכם בתבונה, זה עדיין הבית שלכם, וההחלטה כיצד לעצב אותו נמצאת בידיים שלכם. למה אנו מדגישים זאת? משום שיש כללים לכל החלטה שתקבלו. אם, לדוגמה, החלטתם שעל אף כי הבית שלכם נמצא בלב העיר, אתם מעוניינים שהוא ייראה כמו בית כפרי בסגנון "בית קטן בערבה" – אתם תצטרכו להבליט מאד את הצורה העגולה איפה שרק אפשר. בדלת זה פחות רלוונטי, כי הצורה הכמעט תמידית שלה היא מלבנית, אבל יש מה לעשות עם המשקוף ועם הפאנל העליון שמעליה. עיצובם כקורות עגולות יכול לסייע לכם רבות לחיזוק המוטיב הכפרי. לעומת זאת, כשהבית בסטייל בורגני, מאד חשוב ליישם עיצוב מדוד, ומבוסס על צורות בעלות 4 קודקודים: מלבן מדורג, מלבן רגיל, ריבוע וכד'.

צבע הדלת מושפע מרמת המודרניזם עליה אתם מבססים את עיצוב הבית

אם החלטתם כי הבית יהיה מאד מודרני, הקרבה לצבע הלבן מאד חשובה. החל מדלת לבנה ממש, ועד דלתות אופווייט או כחולות, ישנם לא מעט פתרונות עיצוב. לעומת זאת, אם החלטתם שרמת המודרניזם של הבית מכוונת יותר לכיוון העתיק, מומלץ להתבסס על צבעים אדומים וחומים כהים אם החלטתם שהמוטיב הוא בורגני, ועל צבעים חומים בהירים וכתומים אם ההחלטה היא לעצב בית כפרי.

אלומגייט – כי לבית שלכם מגיע את הטוב ביותר

בחברת אלום גייט מתאימים דלתות כניסה לכל בית. במסגרת עבודה מקצועית והליך סדור הלקוח זוכה לדלת המתאימה לו ביותר, בצבע הרלוונטי לו ביותר, ועם רכיבי הפרזול המתאימים ביותר לביתו. כמו כן, נהנה הלקוח מאלמנטי בטיחות חסרי תקדים נגד פריצות ושכפולי מפתחות בכל דלת.