דלתות כניסה למראה מיוחד של הבית

אם אתם שואפים לעצב מחדש את דלת הכניסה באמצעות החלפתה למוצר מעוצב, איכותי ובעל תכונות שימוש נדירות, לפניכם מאגר דלתות כניסה אטרקטיבי אשר זיכה קניינים רבים בביתם. דלתות יוקרתיות הן דלתות שמשדרות סטייל ייחודי אשר משתלב עם מראה הבית ויוצר בו תחושה של חידוד דקורטיבי בכיוון הרצוי. דלתות כניסה אלומיניום הן היעד הבא שלכם כקנייני דלתות גם אם צביון הבית הוא עץ בצבע חום. כיצד זה קורה?

הדלתות מצופות בטקסטורה לבחירה אישית

טקסטורת הדלתות עשויה להיות בצבע האלומיניום המקורי, שחורה, בצבע עץ, ובכל גוון אחר שתבקשו. לא רק שאתם בוחרים את הגוון אלא גם את הצורה בה הוא יופיע: מגולף, מבריק, מט, עם פיתוחים, חלק, וכד'. בדרך זו חברת הדלתות משתמשת בחומר הגלם אלומיניום כחומר ביד היוצר בהתאם לדרישותיכם. היתרון: זו דלת לכל החיים, שבשונה מדלת עץ אינה צוברת ריקבון ויכולה לשמש את הבית למשך שנות דור שלמות ללא צורך בהחלפה.

דלתות PIVOT שחורות דגמי 2018

הבחירה מתבצעת מתוך קטלוג רחב עם מוצרים רבים

כשגודל הקטלוג אינו קטן, אתם יכולים להבטיח לעצמכם דלתות כניסה בפורמט הרצוי. באמצעות הדמיית מחשב פשוטה כל אחד ואחת יוכל/תוכל למצוא לעצמו/ה את הדלת המושלמת לבית. דלתות כניסה שנבחרות באמצעות הדמיית מחשב אינן מצריכות ייעוץ של מעצב פנים, כי העיצובים פרוסים אל מול ביתכם, אבל כן כדאי להתייעץ טכנית עם נציגי החברה, להזמין אותם לערוך בסף הבית מדידות ולסייע לכם להגיע לדגם שמבחינה פונקציונאלית יתאים לשילוב במרחב.

התקנת הדלתות בבתי הלקוח

כשאתם סוגרים את דגם הדלת בו אתם מעוניינים, אנו נבצע עבורכם את ההתקנה והבדיקה שהדלת עובדת. מובטחת טריקה שקטה וגרירה קלה בכל דגם. כמו כן, הדלתות מצוידות במנגנוני נעילה אוטומטיים עם הסגירה, כך שלא צריך לסובב שנית עם המפתח. ניתן להטמיע בדלתות התקני בלותות' וקודני פתיחה עם טבלת מספרים.

אלומגייט –  דלתות כניסה אטרקטיביות

בחברת אלום גייט מסייעים למצוא דלת כניסה מושלמת לכל בית. דלתות יוקרתיות הן דלתות שהעיצוב שלהן לא רק משתלב במרחב, אלא גם מחדד אותו לרמה הגבוהה ביותר שניתן להגיע אליה בכיוון הדקורטיבי אליו שאפתם. אנו נסייע לכם למצוא דלתות כניסה אלומיניום בכל צורה וגוון אשר יתאימו לבית באופן שאינו מעורר סימני שאלה. פנו למומחים של אלום גייט והבטיחו לעצמכם דלת כניסה מפוארת ויעילה. אלומגייט –  כי אין עוד דלתות כאלה!