שלוש טיפים לבחירת דלת כניסה לבית

כשאתם בונים בית, ברור אפוא כי מדובר במסע מפרך לקראת גיבושו הסופי של העיצוב הרצוי. אולם ישנם כמה ניואנסים בסיסיים אשר השקעה בהם יתר על המידה, בהשוואה לאחרים, תזרז מאד את מטרתכם, ואתם תראו תוצאות בשטח הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. אחד מהם הוא דלתות הכניסה. השקעה במוצר הזה, לא רק מבחינה כספית אלא גם מבחינה מחשבתית ורעיונית, תוך ביצוע סיעור מוחות בין כל הדיירים בבית, היא השקעה אשר רק ברכה בצדה.

טיפ מס' 1: בחנו את ההשפעות הסביבתיות על הדלת שלכם: אור וצל, וחשיפה לאור מלאכותי

אם החצר שלכם מרובת מנורות גינה, ובנוסף חשופה לאור השמש הטבעי, המשמעות היא שרחבת הכניסה מאד מוארת ומאד קורנת. במקרה כזה יהיה צורך למתן את הגוון של הדלת בכך שהוא לא יהיה מבריק. דגם מבריק בכזו סביבה עלול ליצור סנוור. לעומת זאת, כאשר הסביבה חשוכה, מכוסה צל, וגם התאורה המלאכותית לא ממש עוזרת ליצירת תאורה מאירת פנים, יש צורך בדלת מבריקה, ואפילו כזו עם טקסטורה של מראה. במקרה כזה מומלץ שיהיו גם חלונות שקופים לחלוטין על גוף הדלת עצמו.

טיפ מס' 2: גבשו דעה לגבי מוטיב העיצוב העיקרי של הבית. היא תסייע לכם לכוון לדלת הנכונה

ישנם 2 מוטיבים עיקריים: או שמדובר בבית כפרי, המתבסס על צורות עגולות, קורות וגלילים, או שמדובר על בית בורגני בעיצוב TIGHT בו כל אלמנט הוא מלבן, מלבן-מדורג או ריבוע. חשוב מאד להחליט כבר עכשיו, במעמד עיצוב הדלת, מה יהיה המוטיב, משום שבעלי בתים רבים לא מחליטים וגורמים לחוסר סדר בעיצוב הבית שלהם. לא מומלץ, ופותח פתח לאי שביעות רצון תמידית מהמוצרים שתבחרו.

דלתות כניסה יוקרתיות

טיפ מס' 3: גבשו דעה לגבי עיצוב הדלת במונחים של זמן ומקום

עיצוב במונחים של זמן ומקום הוא פרמטר שונה מזה של המוטיב, עליו דובר בטיפ מס' 2. בעוד האחרון מדבר על הסביבה אותה אנו מעוניינים לחקות, הכפרית או הבורגנית, הראשון מדבר על רמת המודרניזם של הדלת: או שהיא עתיקה או שהיא מודרנית. אם היא עתיקה, מדובר על דלת שמשפחת הצבעים שלה היא סובבת-חום: אדום, חום, כתום, ועוד. לעומת זאת, אם הדלת צפויה להיות מודרנית, המשמעות היא שהצבעים צריכים להתבסס על סובב לבן: לבן, שמנת, קרם, אופווייט, ואפילו כחול ותכלת. ישנם בתים בעיצוב פרובנס בהם נהוג לשלב מעט לבן באלמנטים החומים שלכם. זהו מקרה פרטי של עיצוב עתיק, משום שהנוכחות של הלבן היא פחות ממשנית, ורלוונטית בעיקר לפרזול, ולרכיבים הצדיים.

אלומגייט דלתות כניסה יוקרתיות– הדרך שלכם לדלת ביטחון מעוצבת ומדוגמת!

באלומגייט משווקים דלת ביטחון מאלומיניום או ברזל לבחירתכם. הדלת צבועה בגוון אשר תבחרו, מכילה ידית ביטחון גלילית מתכתית, ומוטמע בה צילינדר ברמה גבוהה מאד, אשר לא מאפשר שכפול ללא כרטיס ומצויד בכל מנגנוני הביטחון. אלום גייט יתאימו לכם דלתות כניסה יוקרתיות בהתאם לעיצוב שהתבקש על ידכם.