עיצוב יוקרתי מתחיל בדלתות כניסה יוקרתיות

כאשר אתם מבקשים לעצב את הבית שלכם ולעשות את הטוב ביותר על מנת שהגימור הסופי שלו ישדר יוקרה, מומלץ מאד להתחיל בדלת הכניסה. דלת הכניסה היא כרטיס הביקור של הבית שלכם. לעיצוב שלה רמיזות רבות לגבי המראה הפנימי של חללי הבית. לדלת הכניסה צבע וצורה ייחודיים אשר כל אחד מהם משפיע על סגנון העיצוב הביתי. לדלת גם רמות גימור שונות המשפיעות על החזר האור שלה כלפי חוץ. אותן חשוב לבחור בהתאם לרמת התאורה הטבעית שמשתקפת בכניסה לבית שלכם.

בחירתה הראשונית של הדלת נעשית בהתאם לרמות התאורה במבואת הכניסה

מבואת כניסה מסנוורת עם שמש יוקדת תצריך דלת כניסה שונה מזו המיועדת למבואת כניסה מוצללת או חשוכה. בעוד במקרה הראשון יש לבחור דלת כניסה מט, ללא אלמנטים מבריקים, כולל חלונות מט ללא החזר אור, במקרה השני חשוב להדגיש דווקא את האלמנטים המבריקים בשביל להשלים אלמנטים מוארים בסביבה מוצללת וכהה.

דלת כניסה יוקרתית

בחירת צורת הדלת נעשית בהתאם לצביונה העיצובי

על צביון העיצוב של הדלת דובר רבות בעבר. זהו אלמנט חשוב מאד בבחירתה של צורת הדלת. הצביון עשוי להיות כפרי, ובכך להתבסס על צורות גליליות ועגולות במשקופים ובידיות הפרזול. כאשר הצביון הוא בורגני, השאיפה היא לעצב כמה שיותר אלמנטים בצורה המלבנית, מהמשקוף ועד הידית. הקשר בין צורת חלקי הדלת לבין צביון העיצוב הוא קשר אדוק, ולו השפעה ישירה על תפישת הדלת על ידי מבקרים ואורחים שונים.

בחירת צבע הדלת נעשית בהתאם לרמת המודרניזם שלה

דלת בעלת סגנון עיצוב מודרני, אקטואלי ועכשווי תזדקק לצבע קר סובב-לבן, כמו אופווייט, שמנת, שלג, תכלת, כחול וירוק זכוכיתי. לעומת זאת, כאשר הסגנון הוא סגנון עתיק, של פעם, יש צורך בדלתות חומות, אדומות, צהובות, אדומות או כל צבע חם אחר אשר עשוי להתאים.

אלומגייט משווקים דלתות יוקרתיות ומעוצבות לכל בית

בחברת אלומגייט תוכלו למצוא דלתות מעוצבות בהתאמה אישית לביתכם ולמשכנכם. הדלתות יסופקו בהתאם להזמנתכם עם מפרט טכני מלא כפי שהתבטא במעמד הקנייה. הדלתות יותקנו על ידי נציגי החברה, ותסופק להן תעודת אחריות צרכנית מרובת שנים. הדלתות הנן דלתות ביטחון נוחות לתפעול, קלות לגרירה ושקטות בעת הטריקה.