טיפים לרכישת דלתות כניסה בשנת 2018

אם אתם מעוניינים להבטיח את דלת הכניסה המושלמת בביתכם, במאמר זה נספק לכם את כל המידע הנדרש לשם כך. באמצעותו, תוכלו להבטיח כי בביתכם תוטמע דלת החלומות שלכם אשר גם תשמור על אופיו הדקורטיבי של הנכס וגם תאפשר לו 100% הגנה וביטחון.

טיפ מס' 1: דבקו בדלת שהיא גם קלה וגם עבה מבחינה פיזית

את הסתירה שבין כובד הדלת לקלות שבנשיאתה גדולות יצרניות הדלתות לא רק מיישבות אלא גם מייצרות בפועל. זהו הטרנד החדש, וזה מבטיח 2 דברים: לכם יהיה קל להתנהל עם ההתקן, ולגנבים יהיה קשה מאד להכריע את הכניסה לבית. דלתות כניסה יוקרתיות מעין אלה עשויות אלומיניום יצוק 12 ס"מ עובי, עם עיצוב חופשי, המתבסס על צביעה, חיפויים ושינויי טקסטורה.

דלתות PIVOT יוקרתיות

טיפ מס' 2: ודאו כי בדלת ישנם צירים בולמי תנועה

צירים אלו הם הערובה לכך שהדלת לא תישבר או תתרסק. בשל כך שלכם, כצרכנים, היא קלה, אבל פיזית היא שוקלת לא מעט, עלול להיווצר מצב של עומס על הצירים שיביא לשבירתם. אבל כאשר מותקנים צירי ביטחון נסתרים, אתם יודעים שבחרתם במוצר 100% עמיד, משום שאם נשקפת להם סכנה באפשרותם לבלום את סגירת הדלת ולאפשר לכם להמשיך בטריקה. הדבר לא נעשה בפתאומיות אלא בהדרגתיות, ומאפשר לכם לצפות את מסלול הסגירה של הדלת ללא קושי.

טיפ מס' 3: ודאו כי בדלת ישנן אפשרויות לשלב חיפויים מעוצבים מגוונים

מאד חשוב כי אצל ספק הדלתות שמשווק לכם דלתות כניסה 2018 לא יהיה עיצוב חד גוני אלא רב גוני שמאפשר בחירה מרובה. עיצוב כזה יאפשר לכם להתאים במלואה את הדלת לעיצוב הבית ללא חשש מאי התאמה בינה לבין הקירות, תוך שמירה מוקפדת על המידות של המפתח שלכם עם מידות הדלת. נציג מומחה מטעם חנות הדלתות יסייע בהתאמה על מנת שייבחר התקן במידה הנכונה.

אלומגייט – המומחים שלכם לדלתות כניסה מעוצבות

בחברת אלום גייט כניסה תוכלו ללמוד הכל על דלתות כניסה מעוצבות. אלומגייט שמה לה למטרה לשווק דלתות כניסה מעוצבות לכל בית. בחברה אלומגייט דלתות כניסה תוכלו להבטיח התאמה מושלמת של דלת עבור כל בית. אנו משווקים דלתות יוקרה חד כנפיות או דו כנפיות. ניתן לבחור גם דלת כניסה חד כנפית עם משקוך עבה למרחבי פתיחה רחבים.