משפצים את הבית? חידוש דלתות כניסה הוא הצעד הראשון

בעת שיפוץ הבית, חידוש דלתות כניסה הוא צעד חשוב. דלתות כניסה ישנות הן בדרך כלל דלתות כניסה שמתפקדת פחות טוב מזו החדשה ועל כן חשופה מאד להתעקמות, הנמכה וחריקה על הרצפה. מומלץ מאד להזמין נציג של חברת מומחים לבדיקת הדלת לרגל עריכת השיפוץ. באמצעות בדיקה זו ייקבע האם ניתן לחדש את הדלת על ידי תיקון או שמא יש להחליף קומפלט את דלת הכניסה.

בדיקת דלתות כניסה – צעדים לביצוע

חברת המומחים תקבע האם דלתות הכניסה שלכם במצב טוב ויציב, נפתחת ונסגרת בקלות, ולא חשופה לחריקה עם הרצפה. במידה ומצב הדלת טוב אך אינו 100%, תקבע החברה מהם הגורמים שגרמו להידרדרות מצבה, והיא תקבע גם האם ניתן לתקן את התקלות. בהינתן שהדלת ערה תיקונים כאלו בעבר, סיכוי רב שהדלת תצא  משימוש ותצטרכו להחליפהּ קומפלט, זאת בשונה מדלת שמורה, בה ניתן לערוך תיקונים לכיוונונהּ מחדש.

זקוקים להחלפת דלתות קומפלט? אל תיבהלו, ניתן לספק לכם דלתות בעיצוב העבר

אם אתם מתקשים להיפרד מדלת הכניסה האהובה עליכם, בחברת מומחים לביצוע תיקוני דלתות כניסה מחלקת מכירה המשווקת דלתות חדשות אשר נראות כמו דגמי הדלתות שזה עתה נפרדתם מהן. ברוב החברות החדשות הדלתות הן ממתכת, אבל מספקות לכם גרירה קלה כמו של דלת עץ, וטריקה שקטה. הן גם מספקות לכם עיצוב כמו עיצוב עץ, עם צבעים שלא רק מגובשים בצבע העץ אלא גם מחקים או הפיגמנטציה שלו אחד לאחד, עם קליפות חצובות בגזע ושינויי גוון בהירים וכהים. בדרך זו ניתן לחקות קומפלט עץ ארז, אורן, אלון, ברוש, ועוד.

דלת כניסה מעוצבת

התקנת דלתות כניסה יוקרתיות חדשות על ידי מומחים

לאחר שבחרתם בדלתות כניסה החדשות, ההתקנה תתבצע על ידי מומחי החברה אשר יתייצבו בביתכם לקיבועהּ. לאחר ההתקנה הראשונית יתבצעו כיוונונים בדלת להתאמה מושלמת לקרקע ולמערכת הצירים שבמפתח שלכם. בדיקה תתבצע בתום ההתקנה.

אלומגייט – הזמנת דלתות וחידוש דלתות בהתאמה אישית

בחברת הדלתות אלומגייט מספקים לכם דלתות כניסה יוקרתיות בהזמנה אישית. נציגי החברה עורכים בדיקת תקינות לדלתות כניסה קיימות ובוחנים אפשרות לחדשן או להחליפן קומפלט. אם אתם משפצים את הבית, צרו קשר עם אלום גייט, והבטיחו את שלמות התקן הכניסה שלכם לבית.