המדריך המלא לבחירת סוככים לחצרות ולמרפסות

בזמני העבר, כשסוככים היו מוצרים חלוציים אשר מעטים עשו בהם שימוש, הייתה דילמה אם לבחור דגמים מכניים או חשמליים. בעוד אז הייתה הכרעה כמעט מתמדת לטובת הסוכך המכני, בעיקר מטעמי מחיר, כיום התשובה היא חד משמעית; סוכך חשמלי. זהו התקן הצללה המשמש את השטח החיצוני בבית שלכם, וכל שינוי בעוצמת קרינת השמש תצריך את הסוכך שלכם להיפרס בהתאם אליו. כשהסוכך חשמלי, שינוי תוואי היריעה שלו נעשה בלחיצת כפתור. נצלו את הפרשי המחירים הנמוכים כיום בין סוכך מכני לחשמלי ובחרו באחרון. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת באופן מומלץ ומקצועי.

התאימו את עיצוב הסוכך היפה ביותר עבור חצר ביתכם או מרפסתכם

את ההתאמה הזו יש לעשות בעיקר על פי המראה של היריעה, ולעתים גם על פי הפרזול אם הוא חיצוני ובולט. רוב הסוככים החשמליים הם סוככי קסטה וזרועות. המשמעות היא שהפרזול חבוי משום שהוא נמצא בתחתית היריעה, אם אלו זרועות, ובחלק האחורי של הסוכך אם זו קסטה. האחרונה משמשת לקיפול היריעה וגלגולה. התאמת עיצוב יריעת הסוכך לסביבה החיצונית של הבית צריכה להיעשות על  פי כמה פרמטרים: מראה הקיר עליו תולים את הסוכך (חומה לבנה, בריקים, קיר בטון, או אחר) ועל פי סממנים חיצוניים סמוכים כמו סוג הצמחייה/הדקים, סוג הריצוף, ועוד. ההתאמה בין האלמנטים הללו לבין יריעת הסוכך בצבע ובמרקם תסייע מאד לגיבוש עיצוב אטרקטיבי באזור.

בחרו את הסוכך בהתאם לפעולות שניתן לבצע עם המנגנון החשמלי שלו

ישנם סוככים שניתן לגלגל להם את היריעה. זו תכונה בסיסית עבור כל סוכך כמעט בימינו, אבל ישנן גם פונקציות נוספות כמו חשיפת יריעה קטנה אנכית המגינה מפני קרינת שמש ישירה, אפשרות לקפל את הזרועות שמתחת לה, ועוד. מומלץ לצפות בהנפשות שונות ובהדמיות מחשב ולבחור בסוכך שאוסף הפונקציות שלו הוא המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

חשוב לבצע את הקנייה רק בחנות פתרונות הצללה אלקטרוניים

כשאתם קונים באתרי אינטרנט כלבו או בחנויות ציוד בית כלליות – אין ערובה לאיכות המוצר שתקבלו, אתם לא יכולים לדעת מהי איכות היריעה ובכלל – מהי תוחלת השרידות של הסוכך. רק בחנות פתרונות הצללה אלקטרוניים אתם מכוסים מכל זווית, גם ברמתו של הסוכך כמוצר בר-עמידה, גם באיכות חסרת פשרות של היריעה עם 100% שרידות בפני כל אקלים, מתון כסוער. אתם גם מקבלים התקנה ושירות על המוצר הכולל תמיכה מלאה בכל נושא לגביו.