דלתות כניסה יוקרתיות

מעוניינים לשדרג את עיצוב הבית ולהפוך אותו למעניין ואטרקטיבי? דלת יוקרה בכניסה אליו היא האייטם ממנו מומלץ להתחיל. תכנון דלתות יוקרתיות היא פעולה חשובה על מנת שעיצוב הבית יזכה לרמה אליה אתם שואפים להגיע. הדבר נכון בעיקר לגבי דלת הכניסה, היא הדלת הראשונה שהאורחים יראו בפֹקדם את ביתכם. להלן הדרך המומלצת לתכנן עיצוב עבור דלתות כניסה יוקרתית.

גוון הדלת מעיד על הצביון שלה

הדלת עשויה להיות כהה, בצבע חום, מוזהב, אדום כהה או כתום ולשדר את הדקורציה של העולם העתיק, או בצבע לבן סיד, לבן שלג, שמנת, ותכול ולייצג את המרחב העיצובי המודרני. דלתות כניסה דקורטיביות חייבות להתאים לרוח העיצוב בה תכננתם את הבית. בגדול, זו ההחלטה הראשונה שיש לנסח כאשר רוכשים בית או דירה: האם הצביון שלו ישדר מודרניזציה או את סממני העולם העיצובי העתיק, כשההבדלים מתבטאים בסט הצבעים הנבחר: סובב צבע עץ או סובב לבן.

דלתות פיבוט קריפטו במגוון צבעים

צורות הדלת והמשקופים מעידות על סגנון העיצוב שלה

סגנון עיצוב עשוי להיות בורגני, ולשדר את סממני העיר הגדולה או כפרי, המשדר את הדקורציה בכפר וביישוב הספר. שלא תטעו, ישנם הרבה אנשים שגרים בעיר אשר בוחרים דלתות בעיצוב כפרי ולהיפך. הדלת הכפרית היא דלת פיתוחים, בה רואים את גילופי העץ. טיפ: אפשר לבחור דלת מאלומיניום שלא רק שתיצבע בצבע עץ, אלא תכיל בדיוק את הטקסטורה הזו. בתחום הבורגני, נצמדים בדרך כלל לנישות עיצוב המבליטות את הצורה המלבנית של המשקוף, לעתים על ידי הטמעת 2 שלבי משקוף בכל פאה בדלת (משקוף מדורג). הדלת עצמה היא דלת חלקה ולרוב מבריקה, עם השתקפות.

אלומגייט – מעצבים את הבית וגורמים להעצמתו הדקורטיבית

בחברת אלומגייט תוכלו ללמוד על כל רזי עיצוב הבית באמצעות דלתות כניסה אלומיניום. דלתות הן אמצעי חשוב בבית, וכאשר אלה הן דלתות כניסה, החשיבות אף עולה. לכן, טוב תעשו אם תתייעצו עם מומחי חברה אלום גייט בתכננכם דלתות יוקרתיות לבית. חברת אלומגייט מעמידה לרשותכם מומחי עיצוב מן המעלה הראשונה אשר יבחנו את בקשותיכם ואת הדרישות בתוך הבית ויסייעו לכם לאתר את הדלת המושלמת אשר תשיג את כל צרכי העיצוב שלכם, ותספק התאמה דקורטיבית מושלמת במרחב.