דלתות כניסה אלומגייט

זקוקים לדלת דקורטיבית וגם מאובטחת, שתספק את כל צרכי האבטחה שלכם ותבטיח שימוש קל ויעיל? הדלת הזו נמצאת בחברת אלומגייט! החברה מחזיקה בצי של דלתות בוטיק המשמשות כהתקני כניסה לבית. דלתות אלה הנן דלתות יוקרה אשר מביאות את הבשורה לבית והופכות אותו למעוצב ברמות הגבוהות ביותר. כשאתם קונים דלתות מחברת אלומגייט אתם זוכים לבחירה ממגוון רחב של התקני כניסה לבית:

דלתות מבריקות

דלתות מסדרות סילבר, ופלטינום, המתאימות לקירות לבנים ואפורים, אשר משתלבות בהם כדלתות עם השתקפות. ניתן לתכנן בהן חלונות פנים בצורות מגוונות ולבחור את הדלתות כשהן בצבעים שחור, אפור, לבן, כחול או אדום, כשלכל אחד מהם סוגים רבים של גווני-פנים. הדלתות הללו מעצימות את עיצוב הבית והופכות אותו לדקורטיבי במיוחד. גרירה קלה, טריקה שקטה, דלתות כניסה חד כנפיות. ניתן לבחור דלתות כניסה מסדרת GOLD הדו כנפית. חלק מהדלתות של GOLD הנן דלת וחצי, עם כנף אחת ומשקוף עבה.

דלתות PIVOT עץ מלא במגוון צבעים

דלתות דמויות עץ

דלתות PIVOT בעלות מראה דמוי-עץ. הדלתות עשויות אלומיניום יצוק, ובעלות עובי של 12 ס"מ. אף על פי כן הן דלתות קלות מאד, ומאפשרות טריקה שקטה וגרירה קלה. דלתות כניסה אלה מאפשרות גם נעילה אוטומטית עם הטריקה, ללא צורך לסובב אתה המפתח פעם נוספת.

התאמה הדלתות לבית – הפרוצדורה

בחברת אלום גייט אנו ממליצים לבחור בראש ובראשונה את הדלתות מהדמיית מחשב. מצאתם את המוצר שלדעתכם מתאים לביתכם מבחינה דקורטיבית? כעת ניתן לבדוק אם הדלת גם מתאימה מבחינה פונקציונאלית, עומדת בדרישות התשתית של המפתח שלכם ויכולה לשמש דה פקטו כדלת כניסה. לשם כך, חשוב לזמן לביתכם את נציג חברת אלומגייט אשר יבחן את הדגם, ישווה עם תנאי הבית וימליץ על דגמים אחרים, דומים לו, במידה והוא אינו מתאים.

אלומגייט – לאבזר ולחדד את עיצוב הבית

בחברת אלומגייט תוכלו למצוא את דלת הכניסה המושלמת עבור ביתכם. אנו משווקים דלתות כניסה אלומיניום אשר יכולות להתעצב בשלל אופנים: אלומיניום טבעי, בצבע שחור, דמוי עץ, עם השתקפות ובלעדיה, עם חלונות פנים ובלעדיהם. באלום גייט כל אחד מוצא את הדלת המושלמת בשבילו אשר תשלים את מראה הבית ותהפוך את מרחב הכניסה אליו לפאר היצירה.