דלתות כניסה בעיצובים ייחודיים

מעוניינים לשדרג את עיצוב ביתכם? דלת יוקרה בכניסה לבית עושה את כל ההבדל! באמצעות מאמר זה תוכלו להיחשף לדגמים חדשים של דלתות כניסה אטרקטיביות לבתי מגורים, אשר נרכשו על ידי מיטב המשפחות. דלתות כניסה  אלומיניום הוכחו כדלתות בטיחות המסוגלות לעמוד בתנאי סביבה קשים במיוחד ולספק לכם עמידוּת חסרת פשרות לשנים רבות. בשנים האחרונות, ניתן לעצב דלתות אלומיניום בעיצובים חופשיים, לבחירתכם, ללא תלות בגוון האפור הכהה של מתכת זו. כיצד זה נעשה?

חיפויי דלתות על משטח האלומיניום

בימים אלו נעזרים בחיפויים אשר גם צובעים וגם משמשים כשכבה נוספת בדלת על האלומיניום. החיפויים קשיחים מאד, לא מאפשרים הפרדה ומהווים חלק אינטגרלי מהדלת, מבחינתכם. ניתן לבחור חיפוי מבריק בכל הצבעים, שישדר עיצוב מודרני, או לבחור חיפוי מט בסגנון כפרי. ניתן לבחור חיפוי דמוי עץ או חיפוי בצבע לבן או גוון בהיר אחר. הבחירה היא בידכם, ולכל גוון יש עשרות דרכים להציג את הטקסטורה שלו: חלקה, מגולפת, עם פסים, ועוד.

דלתות PIVOT מעץ דגמי 2018

דלתות סילבר להתקנה על קירות לבנים

דלתות בגוונים בהירים ואווריריים ברובם, אשר גם צבעים כהים בהגדרה, כמו שחור, מוגשים בדלת זו בגוון שמנציח את הבהירות ולא את הניגודיות. הדלת חלקה, אך יש אפשרות להטמיע בה חלונות. גוון: מבריק. דלתות יוקרתיות מסדרת סילבר הנן דלתות פופולאריות שנחשבות לנפוצות מאד בקרב משפחות בבתים חדשים.

דלתות גולד להתקנה על קירות בגוון עץ

דלתות אלה משולבות בעיקר על קירות אשר להם אופי מוזהב, ובראשם קירות בצבעי עץ, או מעץ אמתי. אף על פי כן, דלתות גולד הן דלתות מבריקות ולא מט, אשר מביעות נוכחות בבית הלקוח מבחינה ויזואלית. הן מתאימות בעיקר לבתים עם מפתח גדול בשל היותן, בחלקן, דו כנפיות או כנף וחצי (דלת עם משקוף עבה לידה, במקום משקוף מסגרת).

דלתות פיבוט

דלתות אלומיניום עם חיפוי דמוי עץ. חלקן מבריקות וחלקן מט בעיצוב כפרי. מתאימות בעיקר לבתים בעלי גוון עץ. הדלתות הללו בעובי 12 ס"מ, אך קלות מאד לגרירה ולתפעול. מצוידות במנגנון נעילה אוטומטי עם הסגירה שלא מצריך סיבוב נוסף של המפתח בחור המנעול.

אלומגייט –  דלתות כניסה ידידותיות למשתמש

בחברת אלומגייט רואים עין בעין את האינטרס שלכם ומסייעים לכם להתאים את התקני הכניסה המושלמים לבית. דלתות כניסה אלומיניום, דלתות כניסה מתכתיות דמויות עץ ודלתות כניסה בצבעים שונים ובטקסטורות מגוונות מחכות לכם באולמות התצוגה של אלום גייט. בואו להתייעץ עם המומחים של אלום גייט דלתות ולהניע את הבית שלכם לקראת עיצוב מחודד ובלתי מתפשר. אלומגייט – כי אין עוד דלתות כניסה כאלה!