דלתות כניסה איכותיות זה דלתות כניסה ממתכת

מי שמתעניין בדלתות כניסה בעלות שיעור קומה, איכותיות מרהיבות ביופיין ובטוחות מפני פריצות וחדירות ישאף להציב בביתו דלתות מתכת. בשונה ממה שחושבים, זה לא כובל את הלקוח מבחינה עיצובית, אלא מאפשר לו להגיע אל אותן תוצאות בדיוק אליהן היה מגיע אם הדלתות שלו היו מעץ. העיצוב יישמר עתיק, אותנטי וכפי שהוא היה אמור להיות כאשר הדלתות היו מעץ אמתי.

צביעת דלתות אז והיום – אין צורך לחשוש מדלתות מתכת

אם בעבר ספקי הדלתות ויתרו מראש על הזכות לצבוע את הדלת בשל היעדר טכנולוגיות מתאימות, ועל כן הם שיווקו דלתות פלדה בעלות עיצוב חסר, כיום הדלתות מעוצבות עד אין גבול. באולמות התצוגה של חנויות דלתות הביטחון ניתן למצוא דלתות אלומיניום שנראות כמו דלתות אלון, דלתות ברזל שנראות כמו דלתות מעץ ארז, ועוד. הדבר התאפשר הודות לטכניקת צביעה ייחודית שפותחה במאה האחרונה, ואפשרה לא רק לחקות את הצבע של העץ, אלא גם את הקליפות והשינויים הפנימיים בגוון, ממש כמו בלוח עץ אמתי ממחסנים.

דלתות כניסה איכותיות

מה הלקוח מקבל כשהוא בוחר דלתות כניסה מתכת

חוסר יכולת להבקיע את הדלת כשהיא נעולה, קושי רב מאד לפורצים להבקיע אותה כאשר היא טרוקה ולא נעולה, צילינדר עם כל רכיבי ההגנה, פינים צפים למניעת פריצה שקטה, וכרטיס שכפול אשר רק באמצעותו ניתן לשכפל את מפתח הדלת. אמנם מנעולן שיצטרך לחלץ אתכם מכזו דלת יזדקק לשעות עבודה מרובות, אבל אתם כלקוחות נהנים מכל אלמנטי ההגנה מפני פריצות וחדירות.

מהו היתרון העיצובי של דלת מתכתית

מגוון עצום של טכניקות דקורציה, החל מעץ ועד צבעים מודרניים. מגוון עצום של רכיבים נלווים כמו חלונות-דלת וידיות. שילובים רבים בין רכיבים נלווים ספציפיים לדגמי דלתות ספציפיות. במילים אחרות, הלקוח נהנה משפע דקורטיבי שלא היה לו בעבר עת עיצב את דלתו.

אלומגייט – דלתות מתכת בהתאמה אישית

בחברת אלומגייט מספקים לכם דלתות ממתכת בהזמנה אישית בהתאם לעיצוב ביתכם. מומחה מטעם אלום גייט יגיע לערוך מדידות בביתכם, ויפנה אתכם אל הדלתות המתאימות ביותר אליהם. הדלתות יגיעו עם הובלה, התקנה ותעודת אחריות רבת שנים דרכה תוכלו לקבל שירות על דלת הכניסה כל אימת שתצטרכו.