דלתות יוקרה במחיר נגיש

אם גם אתם סבורים כי דלת איכותית ויוקרתית המספקת ביטחון ועיצוב כאחד ומאפשרת שימוש קל ופורה אינה צריכה להיות יקרה, אתם לא לגמרי טועים. למעשה, ניתן לבצע בקלות התאמה של דלת במחיר נגיש המתכתב עם תקציב ממוצע של משק בית. על מנת לעשות כן, כל מה שאתם צריכים לדעת הוא נתונים על עיצוב הבית הקיים והתאמתם לדלת העתידית שתשמש עבורכם כדלת כניסה.

צביון הבית

צביון הבית צריך להתבסס על הצבעים הדומיננטיים בו. אם הוא בעיקר בית בגוונים חומים בצבע עץ, עם כתום וצהוב על הקרירות, החלונות והווילונות השונים, משמע שזהו בית שמשדר צביון עתיק, בעוד שבית שצבעיו העיקריים הם לבן ותכלת משדר בעיקר צביון מודרני. בהתאם לצביון הבית ניתן לבחור דלתות יוקרה המתאימות לו. בחלק מהמקרים ניתן לשבור שגרה ולבחור דווקא בצבע הפוך: למשל דלת שחורה בבית שכולו לבן, או דלת לבנה בבית שמבוסס על צבעי עץ.

סגנון עיצוב הבית

סגנון העיצוב של הבית עשוי להיות בפורמט בורגני המבוסס על טקסטורות וצורות מלבניות עם קדקודים חדים ובולטים, או בפורמט כפרי המבוסס על משקופים עגולים ופיתוחים/גילופים על הדלתות של הארונות והחדרים. דלתות יוקרתיות לכניסה לבית צריכות להתאים לאותן דלתות. בין אם זהו בית שעיצובו הוא בורגני ובין אם כפרי הוא, חשוב שההתאמה תספק דלת בעלת מראה זהה להתקני הדלתות שנמצאים כעת בבית.

דלתות PIVOT בגוונים של לבן

שיטות להוזלת הדלתות היוקרתיות בלי לפגוע בבטיחות ובביטחון

ניתן לבקר בחנות דלתות יוקרתיות המשווקת דלתות כניסה חדשות ולהציג את תבנית עיצוב הבית במשרדיה או באולם התצוגה. שם, יציגו לכם המוכרים דלתות כניסה עם חיפויים מוזלים הדומים לחיפויי היוקרה. הדלתות עשויות, בכל מקרה, אלומיניום, אך ניתן להטמיע בהן חיפוי מחומר זול במקום חיפוי עץ, או לוותר על התקנת חלונות פנים בדלת. פעולות אלה מוזילות את דלת הכניסה והופכות אותה לבעלת מחיר נגיש.

דלתות כניסה של אלומגייט – איכותיות ולא יקרות

בחברת אלומגייט משווקים דלתות יוקרתיות לכניסות לבתים בהתאמה אישית. דלת יוקרה של אלום גייט היא דלת שתשמש אתכם לשנים רבות מאד כדלת עמידה ואיכותית, אמינה ובעלת סממני ביטחון מובהקים. הדלת עבה, קלה לגרירה, ובעלת מנגנון טריקה אוטומטי ללא צורך לסובב מפתח. בואו להתחדש בדלתות כניסה חדשות מבית אלומגייט.