דלתות חיצוניות מעוצבות לבית

בית מעוצב הוא חלומם של כל זוג מאוהב, משפחה בהתהוות ואפילו משפחה וותיקה לקראת שיפור הדיור. אם תהיתם כיצד משרים את התחושה הראשונית שמדובר בבית חלומות דקורטיבי ללא מאמץ ניכר, הכל מתחיל בדלתות, ובייחוד בדלת הכניסה. זהו האוביקט הראשון שהאורחים רואים. לראיה, ישנם כמה בתים בבנייה ובשיפוץ שעדיין נראים מצוין הודות לדלת שנשארה במקומה. המסע לבחירת הדלת אינו כל כך פשוט, אבל יכול להתייעל מאד בסדרה של כמה צעדים מעשיים לאיתור הדגם הנכון עבורכם.

צבע וצורה לא מושפעים רק מן העיצוב הביתי

הצבע והצורה של הדלת שלכם מושפעים מכמה גורמים סביבתיים, נוסף לאלו העיצוביים. כך, למשל, אם מדובר בבית שסביבו יש צל, הדלת צריכה להיראות שונה מבית אשר נהנה מאור טבעי ניכר. בעוד במקרה הראשון הדלת צריכה להיראות גלוסי ככל שרק ניתן, מבריקה ובעלת פיגמנט שקוף כמראה (ללא קשר לצבע שנבחר), במקרה השני חשוב מאד לבחור דלת מט ללא הברקה בכלל על מנת שלא לגרום לסנוור. הצורה מושפעת אף היא מהסביבה של הדלת. במושבי עובדים, כפרים וקיבוצים הצורה הדומיננטית בדרך כלל היא זו העגולה. הדלת אמנם נשארת מלבנית, אבל המשקופים והפאנלים העליונים גליליים. זה מחזק את התחושה הכפרית, אולם רבים מהדיירים במקומות הללו עשויים לבחור דווקא בצורה מלבנית לחיזוק המוטיב הבורגני של הבית. למותר לציין שגם בערים ניתן לעצב דלת חיצונית עם משקופים עגולים בסגנון כפרי או מלבניים בסגנון בורגני.

הגוון הסופי של הדלת – כך תבחרו אותו נכון

בחירת הגוון מתחלקת ל- 2 שלבים: זיהוי המוטיב הכללי שתבקשו לעצב בבית, וירידה לרזולוציות גדולות. בדלתות כניסה יוקרתיות, ישנן 2 משפחות של צבעים: עתיקה, המתבססת על צבעים חמים הסובבים סביב הגוון החום, החל מאדום כהה ועד כתום בהיר. לעומתה, משפחת הצבעים השנייה מסתמכת על עיצוב חדש המצביע על מודרניזם. משפחה זו מכילה צבעים כמו לבן, כחול, כחול ים זכוכיתי, ועוד. זו הבחירה הראשונה שתצטרכו לעשות: לקבוע האם הבית יהיה בעל זהות חדישה או עתיקה. לאחר מכן, רדו לרזולוציות הגדולות יותר. אם החלטתם שמבחינת המוטיב הכללי של הבית הוא יהיה בורגני ולא כפרי, לאלו מכם שבחרו במשפחת הגוונים העתיקה יתאים עיצוב בורגני וינאי המתבסס על צבעים כמו אדום כהה, ידית מוזהבת, ואפילו עורות חומים אם מדובר על ארונות ודלתות פנים. לאלו מכם שבחרו במשפחת הגוונים החדישה יתאים יותר העיצוב הבורגני המודרני אשר זכה לכינוי "עיצוב הייטק", המתבסס על דלתות לבנות-כחולות עם נטייה להשתקפות.

דלתות חיצוניות מעוצבות

הדלת מבחינה פונקציונלית – כמה נושאים חשובים לבדיקה לווידוא סופי שהדלת מתאימה לכם

  • ודאו שהגרירה קלה, ולא מכבידה עליכם. אל תחששו מהורדת רמת הביטחון. דלתות ביטחון חדשות אמורות להיות קלות ופשוטות לתפעול.
  • ודאו שהידית נוחה לאחיזה. ודאו שמנגנון הפתיחה משביע את רצונכם: ללא פתיחה של הידית, או עם פתיחה של הידית בנוסף לסיבוב המפתח.
  • צילינדר: מומלץ לבחור בדגם כמה שיותר מאובטח: פינים צפים, כרטיס שכפול למניעת פריצה שקטה, ועוד.

אלומגייט – המומחים שלכם לדלתות הכניסה

אלומגייט הנה חברת מומחים לדלתות כניסה מאלומיניום וברזל. בשונה ממה שנהוג לחשוב, ניתן למצוא דלתות בוטיק גם בצבעים שאינם מטליים, הודות לטכניקות צביעה חדישות ומודרניות אשר אנו נהנים מהם בשנים האחרונות. באלום גייט ילוו אתכם עד התקנת דלת הכניסה, ולא יתפשרו על פחות מהדלת המתאימה ביותר עבורכם.