דלתות וידיות לדלת כניסה מעוצבת

כאשר אתם מעצבים את הבית, ישנן כמה דרכים להגיע לנוסחה המושלמת, אבל בתחילת המסע חשוב לקבוע אמות מידה עיצוביות ידועות מראש. כדאי לקבוע, למשל, מה יהיה הצביון של הבית, כפרי או בורגני, וכן מה יהיה סגנון העיצוב, עתיק וינטאג' או מודרני בסגנון הייטק. 2 בחירות אלה מהוות למעשה את האפקט הרעיוני המלא של הבית ובאמצעותם ניתן יהיה לעצב בקלות את דלת הכניסה.

גוף הדלת העיקרי

צורתו מלבנית. ניתן לשלב בו אלמנטים לא מלבניים בעלי צורה עגולה לבוחרים בבית בעיצוב כפרי. כך, למשל, ניתן להתקין על הדלתות חלונות עגולים אשר יקרבו מאד את הדלת לעיצוב כפרי. אם הדלת מכילה פיתוחי מתכת מעוצבים, כדאי לשאוף יותר לאלו בעלי הצורה העגולה מאותם טעמים.

משקופי הדלת

משקופי הדלת יכולים להיות עגולים על מנת לקרב אתכם לעיצוב הכפרי או מרובעים/מדורגים על מנת לקרב אתכם אל העיצוב הבורגני. מה שבטוח, בחירת המשקופים היא תמיד תולדה של צביון הבית עליו הוחלט. המשקופים הם הרכיבים הבולטים ביותר המשפיעים על הצביון.

ידיות הדלת

בדומה למשקופים, גם להם השפעה גדולה למדי על הצביון. ידית עגול אנכית תתאים לעיצוב כפרי, בעוד ידית מלבנית תתאים יותר לעיצוב הבורגני. ידיות דלת מומלץ לבחור כשהן ידיות דחיפה ולא פתיחה על מנת להגביר את רמת הבטיחות בבית ולהקשות על פורצים לחדור אליו הלכה למעשה גם כהדלת טרוקה ולא נעולה.

צבע הדלת

צבע הדלת מושפע מסגנון העיצוב של הבית. סגנון מודרני יגרום לעדיפות הצבעים הקרים והלבנים, כמו לבן, כחול וירוק, בעוד עיצוב וינטאג' עתיק יצריך צבעים חמים כמו חום, אדום, צהוב וכתום. צבע הדלת משפיע על הסגנון וסגנון הבית מרמז על הצבעים שיהיו בו.

אלומגייט – בחירה חכמה של דלתות כניסה וידיות

באלומגייט תוכלו לקבל מענה מלא לבחירת דלתות כניסה וידיות מעוצבות. החברה משווקת גם חלונות לדלתות כניסה בצורות שונות ומדגמים שונים, המבוססים על זכוכית חלקה לצד זכוכית מחוספסת בסגנון התזת חול. לחברה מצאי דלתות עשיר אשר מותקן בבתי לקוחות. החברה מספקת גם תעודת אחריות לכל דלת או שירות שניתן ללקוח, דרכה ניתן להתקשר עם נציגיה בעתיד.