דלתות ברזל מעוצבות ואיכותיות

לעיצוב הבית משמעויות מיוחדות מאז ומתמיד. הדיון על עיצובו ליווה ממושכות דיירים רבים מכל זמן ודור. מה שמעטים הבינו הוא שהכל מתחיל מעיצוב דלת הכניסה. העיצוב שלה מהווה את כרטיס הביקור הדקןרטיבי לבית כולו, ולכן קבלת ההחלטה על דגם דלת הכניסה היא למעשה קבלת החלטה על סגנון עיצוב הבית. כשהדלתות הן מברזל אתם לא מוכרחים להסתמך יותר על צבעים מטליים בלבד. דלתות ברזל מודרניות יכולות להיות מוגשות ללקוח באיזה גוון שיבחר, הודות לטכניקות צביעה מיוחדות וחדשניות. כך, לדוגמה, יכול הדייר ליהנות מדלת דמוית עץ, כשהיא עשויה ממתכת חסונה ועמידה.

הדלת הנוחה ביותר היא זו שמשתלבת היטב בתאורה של הכניסה לבית

הכניסה לבית יכולה להיות מאד שמשית ומאד מסנוורת והיא יכולה להיות גם חשוכה ומוצללת. בחירת דלת הכניסה חייבת להסתמל על המידע הזה. בחירת דלת בעלת גוון מבריק לסביבה מאד מוארת עד כדי סנוור היא הדבר האחרון שאתם צריכים בבית. גם בחירת דלת מט קודרת לסביבה מוצלת אינה הרעיון החכם ביותר. בחירת הדלתות צריכה להתבצע באופן הופכי למצב התאורה, על מנת לאזנו וליצור תנאי רעות טובים כשנגשים לתפעל אותן.

בחירת צורת הדלת בהתאם לסנריו ידוע מראש

נכון, דלת היא אלמנט מלבני. יחד עם זאת, ניתן לעגל מעט חלק מהרכיבים שלה. מי שהחליט שהבית שלו יגובש בעיצוב כפרי צריך לשאוף לעגל כמה שיותר רכיבים בדלת הכניסה, וזאת לעומת מי שהחליט על עיצוב בורגני. האחרון זקוק לצורות-מלבן בכמה שיותר מקומות בדלת, ובחלקם, למשל במשקופים, אפילו לעיצוב מדורג של 2-3 מלבנים בשכבות שונות.

בחירת צבע הדלת היא בהתאם לעיצוב הביתי שאתם מעוניינים לגבש

בחירת דלת חומה, או בעלת גוון הסובב את הצבע החום, כמו למשל אדום, צהוב או כתום, תתאים בעיקר לבתים בעלי עיצוב עתיק, ללא קשר אם הוחלט שהעיצוב יהיה בורגני או כפרי. לעומת זאת, כאשר בוחרים בגוונים קרים כמו לבן, תכלת, אופווייט או כחול – בוחרים למעשה דלת מודרנית בסגנון עיצוב הייטק.

אלומגייט – התאמת דלת כניסה לכל בית

בחברת אלומגייט משווקים דלתות ביטחון מברזל בעיצובים שונים. ידית הצילינדר אנכית, פתיחת הדלת מתאפשרת עם מפתח בלבד. עיצוב הדלת מבחינת גוון וצורה מגוון ונעשה בהתאם להזמנת הלקוח. התקנת הדלת תתבצע לאחר התשלום ולאחר שהושלם כל המפרט העיצובי שלה.