דלתות ביטחון לבית – כי על בטיחות לא מתפשרים

לרמת הבטיחות של הבית שלכם אין תחליף. כפי שבמשרד בו אתם עובדים תוכלו ליהנות משלווה ומרגוע כאשר אתם יודעים שהוא בטוח-אש, כך בבית חשוב מאד להתמגן מפני פריצות, גניבות וחדירות בלתי רצויות. בניגוד למה שחושבים, התנאי הבסיסי לכך אינו טמון במערכות אבטחה ומיגון או בדגמי מצלמות האבטחה שלכם, אלא בדלת הכניסה המיועדת.

ידית דלת הביטחון

לידית דלת הביטחון אין תחליף. מומלץ שהיא לא תשתתף בפתיחת מנעול הדלת, משום שהדבר הוא כר פורה לפורצים. נכון, כשיוצאים מהבית תצטרכו לחשוב פעמיים אם המפתח עליכם, אבל כפי שאתם יכולים לחזור לפתוח דלת שנסגרה, כך גם הפורצים שלכם. ידית צילינדר מתכתית טורית היא פתרון הבטיחות הטוב ביותר למניעת פריצה.

דלתות PIVOT איכותיות

 

צילינדר דלת הביטחון

לצילינדר דלת הביטחון אלמנטים שונים המוכרים היטב למנעולנים שלכם: פינים צפים למניעת פריצה שקטה, כרטיס שכפול לכל צילינדר, אשר רק באמצעותו ניתן לשכפל מפתחות, ורכיבי צילינדר משוריינים וחסונים, אשר גם למנעולן מוסמך יידרשו דקות ארוכות, ולעתים מספר שעות, בשביל לבקע אותם.

איכות חומרי הייצור של דלת הביטחון

החומרים הנם מטליים, המתבססים על ברזל ואלומיניום בלבד. מעוניינים שהבית שלכם יהיה בית-עץ בסגנון עתיק? הסירו דאגה מלבכם. ספקי דלתות ביטחון מתכתיות כיום נהנים מטכניקות צביעה שלא היו להם בעבר, והם יכולים לספק ללקוחותיהם דלתות שנראות בדיור כמו דלתות עץ עתיקות, כשהן למעשה עשויות ברזל יצוק או אלומיניום מזוקק.

מפרט האלמנטים הנלווים שיותקנו על הדלת

חלונות-דלת וחור הצצה הם אמצעי בקרה חשובים שיאפשרו לכם לראות מי מגיע הביתה, וגם ליהנות מעיצוב בוטיק לדלת איכותית באמת. דלת עם חלונות היא דלת דקורטיבית אשר מוסיפה המון לכל עיצוב ביתי מכל סגנון.

אלומגייט – המומחים שלכם לדלתות ביטחון

באלומגייט משווקים דלתות ביטחון בעיצובים שונים. הדלתות מוגשות ללקוח על פי מפרט טכני ועיצובי אשר נבחר על ידו. הדלתות מותאמות לבתי הלקוח בהתאם לממד, לסגנון העיצוב ולתשתית מבואת הכניסה. הדלתות מותקנות בבתי הלקוח לאחר תשלום והובלה. הלקוח נהנה מדלת עם טריקה שקטה, גרירה קלה ומיטב אמצעי הביטחון והבטיחות אשר דלת צריכה להכיל בשעה שהיא משמשת את דיירי הבית.