דלתות אלומיניום יוקרתיות

אם גם אתם מעוניינים להביא הביתה דלת איכותית וחסרת פשרות, אנו ממליצים על דלת הכניסה מאלומיניום של חברת "טקני". לדלת זו סגולות מיוחדות, ולא רק בשל כך שהיא עשויה אלומיניום. הדלת מבטיחה אקוסטיקה מלאה ברגע שנסגרה, בקרת כניסה קלה באמצעות חלונות זכוכית או חור הצצה, טריקה שקטה וגרירה קלה ונגישה לכל אחד.

בחירת הצבע  באופן חופשי – התחילו לחשוב בצורה יוקרתית

אם בעבר, דלתות אלומיניום נבחרו על פי הצבע האפור הטבעי בלבד, כיום ניתן לצבוע דלתות אלומיניום ואפילו לגרום להן לחקות דלתות עץ או שיש בקלות. באמצעות כך, אתם זוכים לדלתות יוקרתיות, יפות ומרהיבות, וחשוב מכך – כאלה שמתאימות יותר מכל לעיצוב הבית שלכם ולסביבה החיצונית שלו. כאשר הדלתות שלכם הן דלתות כניסה בצבעים יוקרתיים אתם יכולים להיות בטוחים שעשיתם את הדבר הנכון מבחינה עיצובית ובטיחותית כאחת.

1460-white-wood

1470-white-wood

1400-RAL-7003


צילינדר ופרזול אטרקטיביים במחירים מיוחדים

צילינדר של דלת אלומיניום של אלומגייט מתבסס על כרטיס שכפול מפתחות בלבד, ומכיל פינים צפים להימנעות משכפול מפתחות בצורה שקטה ובלתי לגלית. הידית מעוצבת ומאובזרת היטב, וכמוה גם מערכת הצירים של הדלת. הם עשויים מאלומיניום אלחלד באיכות גבוהה ביותר המאפשרת לכל אחד להתגאות בדלת הכניסה שלרשותו ולדעת שבחרתם בדבר הנכון.

בחירת עיצובים לכל סוגי הבתים

דלתות אלומיניום יוקרתיות ניתנות להתאמה הן עבור בתים בעלי סגנון עיצוב כפרי והן בתים בעלי סגנון עיצוב בורגני, הן לבתים בעלי הסגנון העתיק והן לבתים בעלי הסגנון המודרני המחודש על טהרת הלבן. כאשר יש לכם בחירת עיצובים כה רחבה אתם יכולים להתאים את הדלתות שלכם לכל בית בקלות. אכן, אדריכלי בית מכל סגהון עיצוב השתמשו בשירות שלנו להטמעת דלתות כניסה בדירות שהם בנו.

אלומגייט –  דלתות אלומיניום יוקרתיות בהזמנה אישית

ניתן להזמין מחברת "אלומגייט" דלתות אלומיניום יוקרתיות עם מפרט ידוע מראש. ניתן להרכיב במשרדי אלום גייט עצמם את הדלת באדיבותם של דיילי המכירה והשירות. בחברת אלום גייט מתמחים בעיצוב דלתות כניסה יוקרתיות מאלומיניום לכל סוגי המבנים, מגורים ומשרדים כאחד. בחברת אלומגייט מתמחים בהתאמת הדלת המושלמת לכל פתח, ולהנחלת חסינות ברמה גבוהה לכל דלת אשר תיבחר על ידכם.