דלתות אלומיניום בהתאמה אישית

מחפשים דלתות מעוצבות לבית? דלתות אלומיניום הם הפתרון האידאלי. בשנים האחרונות תחום דלתות האלומיניום עבר שדרוג משמעותי שכן כיום בנוסף לאפשרויות עיצוב רבות ומגוונות ניתן לצבוע את הדלתות בגווני עץ , שיש ועוד.  להלן כל מה שתצטרכו לדעת על מנת לבחור את דלת האלומיניום המושלמת עבורכם.

בחרו בתבנית הדלת הרצויה עבורכם

בחירת תבנית הדלת כוללת התבוננות על העיצוב משני כיוונים: סגנון וציר זמן. כאשר בוחרים בתבנית חשוב לדעת לאיזה סגנון אנו פונים. הסגנון הכפרי יצור תבנית המבוססת על משקופים וידיות עגולות יחד עם בסיס בגווני עץ או וינטאג'. לעומת זאת  העיצוב המודרני מתבסס על צבעים לבנים. במילים אחרות, תבנית הדלת מעידה על התדמית והאווירה בחלל.

1455-RAL-1019-Ral-014

1440-RAL-8014-LIGHT

1445-RAL-3004-LIGHT


בחרו ברכיבי ההגנה הנדרשים לכם על הדלת

חלונות זכוכית וחור הצצה למשל הם רכיבי הגנה נדרשים. המומחים קוראים להם "אביזרי בקרה" משום שהם מסייעים  בזיהוי פריצות ובכך מאפשרים למנוע אותם. רכיב הגנה נוסף הוא שדרוג הצילינדר שלכם. שדרגו לצילינדר עם פינים צפים ותמנעו פריצה לביתכם. בחירה בפינים צפים מונעת את האפשרות לשכפל את המפתח ללא כרטיס שכפול, מה שמקנה לכם הגנה בכל עת.

מקמו רכיבי הגנה על הדלת ממשקעים

מומלץ לשים פרגולה או סככה קטנה מעל הדלת ובכך לשמור עליה מפני פגיעות. נכון, הדלת שלכם עשויה מאלומיניום אבל הגנה כזו שומרת עליה לטווח הארוך ומבטיחה את עמידותה לאורך הזמן.

אלומגייט – דלתות אלומיניום בהתאמה אישית

בחברת אלומגייט יתאימו עבורכם דלתות אלומיניום אישית, יקחו מידות וימליצו לכם על הדגמים הנבחרים והמוגנים ביותר עבור ביתכם. השקיעו מחשבה בבחירת הדלתות והבטיחו את ההגנה המושלמת על ביתכם וגם תבנית עיצוב בלתי נשכחת המתאימה לחזית הבית. מומלץ לבצע את הבחירה בליווי המומחים של אלום גייט וליהנות מדלת איכותית המתאימה לביתכם או לדירתכם הן מההיבט הבטיחותי והן מן ההיבט העיצובי.