ארבעה דרכים לבחירת דלתות חוץ מעוצבות

ישנן 4 דרכים עיקריות לבחור את דלת הכניסה לבית שלכם. אנו לא סבורים כי ישנה דלת מומלצת יותר או פחות. בחירת הדלת היא עניין פרקטי ואישי לכל לקוח ולקוחה. אנו ממליצים לקרוא את המאמר במלואו ולגבש דרך בחירת דלת כניסה בהתאם לצורת החשיבה המאפיינת אתכם ואת בני ביתכם.

גיבוש סופי וטוטלי של דלת הכניסה לפני ההגעה לחנות

עוד לפני שאתם מגיעים לחנות, אתם פשוט מתכננים דלת כניסה מאל"ף ועד ת"ו: בשיטה זו עליכם לקחת בחשבון 3 אלמנטים. אור וצל, צורה וצבע. האור והצל הטבעיים משפיעים על האור והצל של הדלת. אם בכניסה לבית שלכם יש הרבה מאד אור טבעי, ושמש יוקדת היא ממש המציאות בסביבה, נדרשת דלת מט לא מבריקה לאיזון רמות הסנוור באזור. לעומת זאת, בסביבה עם אור טבעי חלש תידרש דלת מבריקה מהטעם ההפוך. צורת הדלת מלבנית אך לצורת המשקופים מגוון ייחודי. היא תשאף להיות עגולה/גלילית כאשר הוחלט על עיצוב בית כפרי או ריבועים ומלבנית כאשר הוחלט שהבית יהיה בורגני בעיצובו. צבע הדלת נקבע על פי רמת המודרניזם שלו. צבע לבן, כחול, שמנת או תכלת יאפיינו בתי הייטק מודרניים, בעוד צבעים חמים כמו אדום, חום או כתום יאפיינו בתים בעלי צביון עתיק.

בחירת צבע וצורה בלבד: את הדגם הסופי בוחרים מקטלוג המוצרים של החברה

בדרך זו אתם משליכים חלק מהאחריות על עיצוב הדלת שלכם על חברת השיווק. זהו הליך מקובל מאד, לפיו הלקוח חושב רק על הצבע והצורה של הדלת, בהינתן שאלו הם האלמנטים שהוא צריך בשביל לעצב כהלכה את ביתו. לדוגמה, צורת משקוף עגולה וצבע דלת חום ליצירת דלת כפרית (בגין צורה עגולה) וגם עתיקה (בגין צבע חם כמו זה המתבסס על הגוון החום). כשמגיעים לחנות הדלתות מגלים שישנם כמה דגמים כאלו ויש לבחור את המתאים ביותר: עם חלונות או בלעדיהם, עם ידית ארוכה או בלעדיה, וכד'.

בחירת ממדי הפרזול והצירים בלבד: בחירת עיצוב הדלת עצמה תיעשה בקטלוג החנות

בדרך זו, מניח הדייר כי לממד רחבת הכניסה יש משמעות עיצובית. אם החצר מאד קטנה ואתם בוחרים דלת עם ידית פרזול ענקית, עלולה להיות לכך השפעה שלילית על העיצוב בשל עודף-דגש על האחרונה. גם בחירת דלת עם ידית טלסקופית מזערית בחצר-ענק תהיה שגיאה קשה מהטעם ההפוך. בוחרים ממד וצורה לפרזול וממשיכים עם צבע וצורת הדלת בהתאם למופיע בקטלוג המוצרים של החברה.

בחירת פונקציות ואטרקציות בלבד: בחירת העיצוב של הדלת תיעשה בקטלוג החנות

הלקוח יכול להחליט שהוא מעוניין בדלת שיש לה גרירה קלה, צילינדר קשה לביקוע וחלונות שקופים עליה. את בחירת העיצוב של הדלת הוא יעשה בחנות מול הקטלוג. בדרך זו, עדיין מאד מומל לבוא עם תפיסה מגובשת יחסית לגבי צבע וצורת הדלת על מנת לא לבצע טעות בעיצוב הבית. עיינו בשתי הדרכים הראשונות לעיל למידע נוסף.

אלומגייט – שיווק דלתות כניסה בהתאמה אישית לבתי אב

אלום גייט הנה חברת בוטיק לשיווק דלתות כניסה מעוצבות. באלומגייט ילוו אתכם בבחירת דגם הדלת הרצוי, וימשיכו עד להתקנה מלאה במפתן הבית. הדלתות הנן דלתות בטיחות מעוצבות אשר יספקו הגנה וגם חידוד לעיצוב הבית ביחס להווה.